Prima hartă culturală și gastronomică care cuprinde informații și recomandări, trilingvă. Și conține toate festivalurile clujene!

Actualitate Esenţial

Organizația Patronală HORECA Cluj-Napoca a lansat joi cea mai complexă și utilă hartă dedicată turiștilor care ajung în Cluj Napoca „orașul comoară”.

Harta inedită are un design modern și ușor de utilizat și este disponibilă în format print și digital, în limbile română, engleză și maghiară, având ca scop să ghideze turiștii pe trasee inedite, dezvăluind comori ascunse și experiențe culinare autentice. Harta cuprinde, totodată, informații privind servicii necesare, precum asistență medicală, farmacii, curățătorii, dar și recomandări și informații privind specificul localurilor și chiar un calendar al evenimentelor/festivalurilor care se desfășoară în Cluj Napoca.

Președintele Organizației HORECA,afaceristul Ștefan Gadola (foto), a declarat că proiectul lansării unei hărți care să înglobeze toate informațiile posibile de care ar avea nevoie un turist a pornit de la ideea promovării Clujului și evident a localurilor și spațiilor de cazare din municipiu. Inclusiv ale lui (n.r.)

„Turiștii au nevoie de spații de cazare și implicit de mâncare. Județul Cluj se situează pe locul 4 în țară, privind numărul turiștilor, iar municipiul Cluj Napoca pe locul 5. Cei mai mulți turiști ajung în București, conform unei statistici recente, în Constanța și în Brașov. Un procent de circa 6% din turiștii care vizitează România ajung la Cluj. Sigur că nu ne putem compara cu Constanța sau Brașov, unde evident avem marea și zona de munte, considerate orașe turistice, dar noi cei din Organizația Horeca ne mândrim cu acest oraș din care facem parte, pentru că avem multe locuri frumoase”, a explicat Gadola.

„Lansăm această hartă din dorința de a ne face cunoscuți. Pentru oameni e necesar să mănânce, e una dintre plăceri dar și o necesitate. Turiștii caută locuri de cazare și locurile în care pot să mănânce. Ca atare, în cadrul hărții promovăm localuri, restaurante, spații hoteliere, oferim detalii inclusiv despre specificul restaurantelor. Au fost incluse trasee în care promovăm nu doar partea cu locuri istorice și monumente, ci si restaurantele cu specificul lor”, a spus Raimona Boian, PR al patronatului.

„Harta va fi distribuită prin intermediul centrelor de turism, a hotelurilor și localurilor noastre, dar și prin intermediul organizațiilor de promovare a turismului”, a spus Raimonda Boian.

În total au fost publicate câte 10.000 de hărți în limbile română, maghiară și engleză (total 30.000 de bucăți). Traseele inedite pot fi acceste și online.

Proiect finanțat de Primăria Clujului cu 10,000 ron.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *