Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, își menține poziția de lider pe segmentul în plină ascensiune al produselor depilatoare, deținând în 2017 o cotă de 48,4% în valoare și de 50,9% în volum*, conform datelor Nielsen. Gama Farmec Depilatoare se situează în ultimii ani pe prima poziție a acestui segment, cele mai vândute produse fiind benzile și cremele depilatoare, alternative rapide din punct de vedere utilizare.
„Menținerea unei poziții de top în industria cosmetică presupune adaptarea la preferințele și necesitățile consumatorilor, prin lansarea de produse performante și de încredere. Iar reconfirmarea statutului de lider de piață al gamei Farmec Depilatoare reprezintă o dovadă a activităților noastre de modernizare și dezvoltare continuă a liniei, pe baza ingredientelor de ultimă generație și a inovațiilor în ceea ce privește modul de utilizare și prezentare. Piața produselor depilatoare este una dinamică, în plină expansiune, iar exigențele tot mai accentuate ale consumatorilor contribuie la ridicarea standardelor din acest sector. Bazându-ne pe ultimele trenduri de consum, preconizăm o evoluție a subcategoriei de produse care conțin ceară cu aplicare la rece și ceară cu încălzire în cuptorul cu microunde. În dezvoltarea pe care o planificăm pentru gama Farmec Depilatoare vom viza și aceste subsegmente. Ne propunem să revenim cât mai curând cu noutăți, de care să se bucure consumatorii noștri”, a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs Farmec.
Gama Farmec Depilatoare conține produse variate, adresate tuturor tipurilor de epilare. Astfel, consumatorii pot opta pentru creme depilatoare, benzi pentru față sau corp, ceară cu încălzire în cuptorul cu microunde, ceară cu încălzire pe foc, perle de ceară, roll-on geluri și soluții de curățare a cerii după epilare, cât și accesorii pentru epilare.
Toate produsele Farmec Depilatoare au acțiune rapidă și eficiență sporită, conținut ridicat de ingrediente active care contribuie la îmbunătățirea toleranței la nivelul pielii, conferind dermei hidratare, catifelare și protecție. Mai mult, în componența gamei există produse cu o viteză de acțiune avansată, lăsând o senzație de prospețime și un parfum plăcut în doar trei minute de la aplicare.
Farmec Depilatoare conține 3 subgame distincte, destinate diverselor tipuri de piele: linia de depilatoare cu extract de Orhidee pentru pielea normală, cu extract de argan pentru pielea deshidratată și cu extract vanilie, destinată pielii sensibile. Mai mult, Gama Farmec cuprinde atât produse destinate pielii sensibile a adolescenților, care au la bază extract de zmeură, cât și produse adresate bărbaților, precum Crema depilatoare cu extract de boswellia serrata.
În ceea ce privește forma de prezentare, produsele Farmec Depilatoare se regăsesc în formate ergonomice, adaptate în funcție de zona de aplicare, astfel încât să fie extrem de ușor de utilizat.
În sezonul estival 2018, Farmec își așteaptă consumatorii în cadrul magazinelor de brand Farmec, magazinului online farmec.ro, dar și în hipermarketuri și alte puncte de comercializare, cu oferte promoționale și activări speciale pentru gama Farmec Depilatoare.
* – Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor depilatoare pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Noiembrie/Decembrie 2016 – Septembrie/Octombrie 2017). (Copyright © 2018, The Nielsen Company.)”
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În martie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea. Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Site campanie Unirea la Feminin: http://www.unirealafeminin.ro/