Conducerea Federaţiei SHARE a lansat astăzi logoul oficial al proiectului Cluj Capitală Eurpeană a Tineretului 2015 şi identitatea vizuală şi de branding al proiectului.
„Cel mai mare festival al anului din Europa! este sloganul adiacent al titlului obţinut de Cluj. Din 2015 se aşteaptă un val de tineri la Cluj.
Identitatea vizuală a fost realizată de firma de consultanţă în branding Heraldis & Wondermarks
„Practic, este o matriţă în care băgăm creativitatea, iar IT-iştii sau oamenii obişnuiţi care fac poze contribuie cu creativitate la această matriţă. „Evenimentul ‘Cluj-Capitală Europeană Tineretului’ este evenimentul deceniului în România şi aşa vrem ca el să fie recunoscut, dar ştim că ţine şi de noi să-l facem să se ridice la înălţimea aşteptărilor. Nu avem niciun motiv să fim modeşti faţă de Cluj, trebuie să ne lăudăm cu el şi putem spune chiar că va fi cel mai mare festival din Europa, pentru că în fiecare zi se întâmplă ceva. De fapt, aşa încercăm să prindem turiştii să vină la Cluj sau companii care ar putea să investească în Cluj anul viitor. Potrivit unei statistici a Uniunii Europene, Clujului este cel mai prietenos oraş cu străinii şi ţine de noi să facem dintr-un adevăr matematic, cum că la Cluj va fi cel mai mare festival din Europa, un adevăr care să fie ţinut minte”, a mai spus”, a declarat reprezentantul companiei Heraldist&Wondermarks, Adrian Docea.
Lista de evenimente încă nu este stabilită. Organizatorii au refuzat argumentul presei că ar exista un delay în promovare.
„Suntem în grafic până acum”, a spus Diana Apan, manager de comunicare Share.
Adrian Doncea explică identitatea vizuală:
Vlad Pop, directorul Federaţiei Share, a spus că vor fi 1500 de evenimente anul viitor şi că în 19 noiembrie, la Cluj-Napoca, se va anunţa, în cadrul unei manifestări ample, oraşul care a cucerit titlul pe 2016. Calendarul evebimentelor va fi anunţat după Adunarea Generală a Forumului European al Tineretului