Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă să dezvolte gama Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan prin introducerea a trei sortimente noi de antiperspirante. Astfel, pentru a oferi consumatorilor experiențe fresh pe durata unei zile întregi, Farmec a lansat antiperspirantele Gerovital H3 în 3 sortimente diferite: Delights, Memories și Dreams, cu parfumuri ce evoluează treptat.
Antiperspirantele Gerovital H3 sunt special destinate persoanelor care au o transpirație abundentă. Acestea absorb umiditatea pielii de la nivelul axilelor și ajută la reducerea transpirației și a mirosurilor neplăcute, lăsând o senzaţie confortabilă de piele catifelată.
„Gerovital rămâne cel mai puternic brand românesc prin capacitatea sa de a oferi o gamă variată de produse, în trend cu ultimele preferinţe și necesități ale consumatorilor. Dezvoltarea gamei Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan cu 3 sortimente noi de antiperspirante cu parfum ce evoluează treptat a venit din dorința de a oferi consumatorilor atât produse eficiente, cât și produse care aduc experiențe noi de utilizare. Prin urmare, noile antiperspirante au o formulă delicată cu pielea, oferă protecţie sporită împotriva transpiraţiei și conțin parfumuri ce evoluează treptat, de la notele de vârf, ușoare, spre cele de bază, persistente”, a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs Farmec.
Antiperspirantul Delights Gerovital H3, creat pentru consumatoarele care preferă parfumuri sofisticate și moderne, debutează cu note proaspete, de citrice, evoluează treptat în note dulci aldehidice și se încheie cu note pudrate, lemnoase. Consumatoarele care iubesc mai mult parfumurile delicate, discrete și elegante pot opta pentru antiperspirantul Memories Gerovital H3, al cărui parfum debutează cu note fructate-condimentate, se transformă în note heliotrope, iar spre final se fixează notele pudrate, vanilate. Antiperspirantul Dreams Gerovital H3 este opțiunea ideală pentru consumatoarele care aleg parfumurile aromatice, debutând cu note fructate-verzi, ce evoluează în note florale-albe și se încheie în note de ambră și mosc.
Ambalate în doze de 150 ml, noile produse oferă o eficiență îndelungată de până la 24 de ore, fără a lăsa urme albe sau galbene și nu conțin alcool sau parabeni.
Produsele sunt disponibile în toate magazinele de brand Gerovital și Farmec, pe magazinul online www.farmec.ro, pe marketplace-ul Emag.ro, în farmacii, supermarketuri și în magazinele din comerțul tradițional.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În august 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea și un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.
Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Site şi magazin online: www.farmec.ro