Editura Nemira lansează Bookvertising, o iniţiativă naţională de promovare a cititului

Actualitate Carte

Editura Nemira lansează Bookvertising, o campanie naţională de promovare a cititului. Bookvertising este o iniţiativă prin care este susţinută literatura română contemporană, plasând în reclamele brandurilor cărţi scrise de autori români, oferindu-le astfel mai multă expunere şi vizibilitate.

„Adesea, cărţile nu apar în reclame, iar când o fac, sunt doar parte din recuzită, fără a fi recognoscibile. Întrebarea de la care am pornit a fost: „Cum ar fi ca aceste cărţi să fie reale şi vizibile, ba chiar să aparţină autorilor români?” Aşa au luat naştere Bookvertising şi platforma www.bookvertising.ro”, transmite editura. 

Nemira şi-a propus că promoveze cititul şi, în acelaşi timp, să crească notorietatea scriitorilor români prin prezenţa în reclamele brandurilor care au o vizibilitate puternică, atât în TV, cât şi în mediul online. Mai multe branduri s-au alăturat deja acestei iniţiative prin postări care includ cărţi de la editura Nemira.

„Prin Bookvertising, vrem ca plasarea cărţilor în reclame să devină o normalitate. De aceea, invităm şi celelalte edituri din România să ni se alăture şi să pună la dispoziţia brandurilor şi a creatorilor de reclame cât mai multe titluri ale scriitorilor români contemporani. Mecanismul este foarte simplu: brandurile intră pe bookvertising.ro şi îşi aleg cărţile pe care doresc să le plaseze în vizualurile lor”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *