Editura Nemira lansează Bookvertising, o campanie naţională de promovare a cititului. Bookvertising este o iniţiativă prin care este susţinută literatura română contemporană, plasând în reclamele brandurilor cărţi scrise de autori români, oferindu-le astfel mai multă expunere şi vizibilitate.
„Adesea, cărţile nu apar în reclame, iar când o fac, sunt doar parte din recuzită, fără a fi recognoscibile. Întrebarea de la care am pornit a fost: „Cum ar fi ca aceste cărţi să fie reale şi vizibile, ba chiar să aparţină autorilor români?” Aşa au luat naştere Bookvertising şi platforma www.bookvertising.ro”, transmite editura.
Nemira şi-a propus că promoveze cititul şi, în acelaşi timp, să crească notorietatea scriitorilor români prin prezenţa în reclamele brandurilor care au o vizibilitate puternică, atât în TV, cât şi în mediul online. Mai multe branduri s-au alăturat deja acestei iniţiative prin postări care includ cărţi de la editura Nemira.
„Prin Bookvertising, vrem ca plasarea cărţilor în reclame să devină o normalitate. De aceea, invităm şi celelalte edituri din România să ni se alăture şi să pună la dispoziţia brandurilor şi a creatorilor de reclame cât mai multe titluri ale scriitorilor români contemporani. Mecanismul este foarte simplu: brandurile intră pe bookvertising.ro şi îşi aleg cărţile pe care doresc să le plaseze în vizualurile lor”.