Organizatorii Untold#5 au declarat război plasticului.
De la această ediție băuturile și mâncarea vor fi servite în ambalaje biodegradabile. În plus, pentru plasticul și aluminiul din festival, s-a mărit numărul de puncte de colectare față de ediția precedentă. Împreună cu unul dintre partenerii principali ai festivalului, URSUS Breweries România și cu Parlamentul European, organizatorii festivalului au desfășurat în acest an campania SHOW YOU CAN.
Aceasta campanie este rezultatul angajamentului anunțat de UNTOLD în Parlamentul European, la Bruxelles, în iunie 2018, ce vizează informarea și conștientizarea publicul tânăr asupra reciclării deșeurilor, a economiei circulare și implicit a colectării selective. Această campanie completează șirul de acțiuni începute de UNTOLD și partenerii săi, cu privire la conștientizarea importanței reciclării și a impactului asupra mediului înconjurător.
Se reciclează aluminiu!
În cadrul campaniei 83 de tineri au depus propuneri de reciclare si reutilizare a aluminiului. Proiectul câștigător propus de Dora Baias a fost declarat câștigător și va fi văzut în perimetrul festivalului. Acesta a fost realizat de către UNTOLD cu o finanțare de 10.000 de euro. În plus, câștigătoarea competiției are asigurate transportul, cazarea și accesul pentru cea de-a 5 ediție a festivalului.
„Ursus Breweries este prima companie care a implementat colectarea selectivă și reciclarea ambalajelor la UNTOLD. Pentru ediția a 5-a a festivalului, consecvenți misiunii pe care ne-am asumat-o, aducem noi experiențe prin care invităm participanții la festival să contribuie prin exemplul propriu la protejarea mediului înconjurător. Suntem mândri, în special, de competiția internațională „SHOW YOU CAN”, rezultat al parteneriatului aniversar Ursus Breweries și UNTOLD. Lansată anul acesta în luna martie, în competiție au fost înscrise idei creative de instalații funcționale, pe tema reutilizării și reciclării. Ideea s-a bucurat de un mare interes și a găsit sprijin din partea Parlamentului European. Ne-am dorit să transmitem către cei care iubesc UNTOLD și URSUS un mesaj simplu: diferența pe care fiecare dintre noi o poate face, zi de zi, pentru binele comun – protejarea planetei noastre. Capitol cu capitol, construim împreună cu UNTOLD povestea „nespusă” a sustenabilității și mulțumim tuturor acelora care au venit alături de noi în această călătorie.” a declarat Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs al Ursus Breweries.
Acesta a spus că e fan muzică electronică, că îi place tot mai mult și că e fan Don Diablo pentru showul special pe care îl face. El a îndemnat fanii să nu rateze un show în premieră mondială al dj-ulu Danny Avila împreună cu compania de breakdance, Flying Steps.
”Avem pregătiți hectolitri de bere, suntem bine pregătiți”, a spus astăzi la conferința de presă managerul Ursus, Uzuna.