Marius Buceag, PR MOX Festival: Vrem să creştem împreună industria bunului simţ

Interviu

Reporter: MOX 2015, o ediţie care v-a consacrat în “industria festivalurilor” din Transilvania.  Cum vă simţiţi la câteva zile după eveniment?

Marius Buceag, PR Manager MOX: Este reconfortant să observi cum atât de mulţi tineri se simt bine, ascultă muzică şi se reîntorc la natură. Festivalul „celor trei apusuri”, MOX, recuplează ideea de artă, muzică, la natură iar doar după eveniment realizezi la ce ai fost martor: la viaţă, căci societatea nu este doar un joc al pixelilor iar atunci când se ia curentul , căutăm un vreasc, o aşchie ca să aprindem focul, să ne punem în jurul său, să cântăm ceva şi spunem o poveste în umbra rece a nopţii.

mox 1
Scena la MOX 2015

Reporter: Music Outdoor Experience în cifre. Câţi participanţi, câte evenimente în cadrul festivalului aţi organizat?

Marius Buceag, PR Manager MOX: Pentru noi comunitatea contează, nu o cifră cantitativă într-un comunicat de presă… 2.500 de participanţi la starea de spirit MOX şi la o serie de activităţi cert calitative : ”Buscat Air DH”, concurs de downhill, o bibliotecă în aer liber, ateliere de creație, un tobogan de apă lung de 30 de metri.

Reporter: Păstraţi locaţia şi în 2015?

Marius Buceag, PR Manager MOX: La anul împlinim un “cincinal” de MOX, prima noastră aniversare şi consider că zona și condiţiile din staţiunea Buscat Ski and Summer Resort sunt cele mai bune. Vom păstra această zonă extrem de frumoasă atât vara, cât şi iarna.

bunn
Marius Buceag, PR festival Mox

Reporter: În această vară au fost şi vor fi organizate multe festivaluri în zona Clujului. Care este strategia pentru a depăşi concurenţa.

Marius Buceag, PR Manager MOX: Ar fi o mare bucurie pentru echipa MOX să poată participa la cât mai multe evenimente de profil pe parcursul unei veri, cât mai multe festivaluri de 2.500-3.500 şi la mai mare! Vrem să creştem împreună industria bunului simţ, a comunităţii în cultura festivalurilor din Transilvania iar faptul că noi ne-am particularizat ca fiind primul festival turistic din România nu poate decât să aducă un aport zonei. În această « industrie » nu putem vorbi de concurenţă ci de respect reciproc şi de unitate prin diversitatea fiecărui eveniment !

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *